Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Přehled je výchozí stránkou po přihlášení do Vzdálené správy. Poskytuje základní informace o provozu jednotlivých pokladen v přehledném zobrazení. Pouze v případě, že máte vytvořeno více cloudů (úložišť), bude před stránkou s přehledem zobrazen výběr jednotlivých cloudů. Přepnout do jiného cloudu se však můžete i pomocí menu v záhlaví. Některé informace v přehledu mohou být zobrazeny ve více měnách. To v případě, že prodáváte výrobky jak v českých korunách, tak např. také v eurech.

 

uziv_tip_icon

youtube-3233Tato kapitola obsahuje názorné video.

 

Po prvním přihlášení do Vzdálené správy se zobrazí dialog umožňující zvolit podobu zobrazovaných informací s ohledem na oblast vaší provozovny (Gastro - hospoda, restaurace, bar / Prodejna - prodejna, trafika, kosmetický salon). V případě vybrané prodejny se tak např. v přehledu nezobrazuje obsazenost stolů. Pořadí informačních prvků také bude mírně odlišné, od příkladu níže, který ukazuje rozložení pro gastro. Volbu lze později kdykoliv změnit v Nastavení cloudu.

clip1219

 

poznamka_icon

Tlačítkem DETAIL ve vybraných informačních prvcích v přehledu otevřete související datovou sestavu nebo vyskakující okno s možností procházet až posledních 500 záznamů. Dalším kliknutím na tlačítko DETAIL v tomto okně pak opět otevřete související datovou sestavu.

 

 

Informace a prvky v horní části

clip1209

 

01

Pokud vyberte konkrétní pokladny, budou zobrazeny jen data z těchto pokladen (bez výběru jsou zobrazována data za všechny pokladny). Stejně tak v případě zvoleného období. Volba DNES zobrazí dnešní údaje a ovlivní zobrazovaná data ve všech částech přehledu.
V případě, že máte nastaven vlastní konec dne, pomocí přepínače zohledníte nastavený konec v zobrazovaných datech. To samé platí i o možnosti zobrazení cen s DPH nebo bez DPH. Neplátci DPH tento přepínač v panelu neuvidí.

02

Srovnání výše tržeb za aktuálně nastavené období v panelu 01. Jestliže jako období zvolíte týden, budou data zobrazena po jednotlivých dnech. V případě výběru roku, budou data ukazovat jednotlivé měsíce, apod. Nastavenému období standardně odpovídá i porovnávané předchozí období. Tj. v grafu budou zobrazena také data za předchozí týden, měsíc, kvartál či rok. Pokud však zvolíte PŘEDCHOZÍ ROK, budete porovnávat předchozí zvolené období, ale vždy v minulém roce.

03

Suma tržeb za jednotlivá období s počtem vystavených účtenek. Kliknutím na OTEVŘENÉ ÚČTY v záhlaví přepnete prvek na zobrazení hodnoty aktuálně otevřených (nezaplacených) účtů.

04

Tržby rozdělené dle používaných platebních metod.

05

Hodnota stavu vybrané pokladny od posledního otevření, tj. hodnota všech realizovaných pokladních transakcí. Pro zobrazení těchto informací je nutné v horním panelu 01 zvolit konkrétní pokladnu. Data jsou zobrazena sestupně podle platební metody s největším podílem. Hotovost je uvedena pouze v primární měně, zvlášť je uvedeno spropitné, stravenky a tržby z rozvozových služeb.

06

Realizované platby kartou prostřednictvím propojeného terminálu Dotypay. Tlačítkem PORTÁL otevřete stránku s přihlášením do portálu Dotypay.

 

poznamka_icon

Pokud máte nastaven vlastní konec dne, data se zobrazují v intervalu nastaveného konce dne. Pokud tedy nastavíte konec dne na 2:00. Budou data zohledňovat "denní" interval od 2:00 do 2:00 následujícího dne. To je vhodné např. pro provozy, které fungují přes půlnoc.

nahoru


 

Informace v prostřední části

clip1210

 

01

Průměrné hodinové tržby vypočítané na základě prodejů ve stejném dni v týdnu během předchozích 4 týdnů. Kumulovaný graf pak ukazuje hodinové tržby sečtené, tzn. nové tržby se přičítají k těm předchozím a na konci dne (poslední hodinu) tak graf ukazuje konečnou celkovou tržbu pokladny.

02

Aktuální obsazenost stolů na jednotlivých pokladnách ukazuje počet stolů / obsazené stoly + celkovou obsazenost v procentech. Pokud není na pokladně aktivní mapa stolů, přehled se nezobrazuje.

03

Žebříček zaměstnanců podle celkových prodejů.

04

Informace o přihlášených zaměstnancích nebo aktuální docházka zaměstnanců s odpracovanými hodinami v měsíci. Pokud docházku nepoužíváte, budou zobrazeny pouze informace o přihlášení.

nahoru

clip1211
 

01

Produkty a kategorie seřazené dle prodejů, zisku a marže.

02

Podíl tržeb dle všech kategoriích.

03

Přehled posledních skladových pohybů.

04

Přehled realizovaných pokladních příjmů a výdajů

nahoru


 

Informace ve spodní části

clip1212
 

01

Aktuální hodnota jednotlivých skladů (celková hodnota všech skladových produktů v jednotlivých skladech) a aktuální hodnota všech skladů (celková hodnota všech skladových produktů). Přehled započítává do hodnoty skladu produkty, které nejsou odstraněny, mají aktivní odečítání ze skladu a mají kladné skladové množství.

02

Žebříček zákazníků s největší útratou.

03

Přehled prodejů po dnech a hodinách ve formě tepelné mapy. Čím je barva tmavší, tím více prodejů v danou dobu proběhlo.

04

Poslední vystavené doklady s možností vyhledávání na základě čísla účtenky.

05

Průměrná útrata na hosta. Údaje čerpají z průměrných tržeb na zadaný počet hostů obsluhou.

 

uziv_tip_icon

Pokud kliknete na některou položku v žebříčcích (produkty, zaměstnanci, zákazníci...), dostanete se přímo na stránku daného záznamu a můžete ho upravit.

nahoru


 

Navigační prvky na stránce

clip1213
 

nahoru


 

youtube-3233Popis přehledu:

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2025 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC