Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Ťuknutím na položku Licence v postranním menu otevřete dialog zobrazující typ licence, platnost a použitý licenční klíč. Otevřením tohoto dialogu také dojde k opětovnému ověření licence. To je vhodné např., pokud jste provedli změnu typu licence a chcete, aby se změněná licence propsala na pokladnu.

screenshot_2017-05-31-19-03-32

 

Pokud se vaše licence blíží expiraci, budete na tuto skutečnost při každém otevření Dotykačky upozorněni. Jakmile si zakoupíte licenci na další období a dojde k ověření licence, tato informace zmizí. Pro ruční ověření stačí otevřít výše uvedený dialog Licence.

screenshot_2017-05-31-18-56-19

 

dulezite_sdeleni_icon

Aby pokladna kontinuálně fungovala, je nutné pravidelně ověřovat licenci prostřednictvím internetového připojení. Pokud se nepodaří licenci ověřit do 14 dnů, nebude možné pokladnu používat. Po 10 dnech bez ověření licence se zobrazí upozornění, pokladna však funguje ještě další 4 dny dále. Pokladnu je tedy nutné připojit k internetu alespoň 1x za 10 dnů.

clip0590

nahoru


 

Deaktivovaná licence

Jestliže dojde k deaktivaci licence, objeví se následující dialog a s pokladnou nebude možné dále pracovat:

clip1309

 

Deaktivace licence může mít tyto důvody:

Skončila platnost použitého licenčního klíče.

Provedli jste dočasnou deaktivaci licence prostřednictvím Moje Dotykačka.

Provedli jste nahrazení pokladny.

Nebyla uhrazena faktura za licenční poplatek více jak 10 dnů po splatnosti.

Došlo ke změně HW tokenu zařízení. To se může stát u starších zařízení nebo u zařízení s vadným úložištěm.

 

Pokud byla licence deaktivována z důvodu neuhrazené faktury, nastaví se cena veškerých produktů na 99 Kč, což znemožní pokladní operace. Zároveň bude na pokladně zobrazeno upozornění. Ideálním řešením je samozřejmě včasná platba licenčních poplatků. Dočasným řešením na pokladně, dokud nedojde k uhrazení faktury a k reaktivaci licence, je účtování veškerých prodejů na jeden (či více) otevřených účtů. Po reaktivaci, kdy se ceny produktů vrátí automaticky na původní hodnotu, je pak možné tyto účty standardně zaplatit. Tržba se tak zpětně promítne do pokladny a skladové stavy budou aktuální.

 

poznamka_icon

Své faktury lze spravovat a uhradit na zákaznickém portálu Moje Dotykačka. Po uhrazení faktury stačí na pokladně v postranním menu ťuknout na Licence a otevřít tuto stránku s podrobnostmi licence. Tím dojde k ověření a pokladna se rozběhne. Pro ověření licence je nutné fungující internetové připojení.

Také doporučujeme ověřit splněné síťové požadavky a správně nastavenou síť.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC