Ťuknutím na položku Licence v postranním menu otevřete dialog zobrazující typ licence, platnost a použitý licenční klíč. Otevřením tohoto dialogu také dojde k opětovnému ověření licence. To je vhodné např., pokud jste provedli změnu typu licence a chcete, aby se změněná licence propsala na pokladnu.
Pokud se vaše licence blíží expiraci, budete na tuto skutečnost při každém otevření Dotykačky upozorněni. Jakmile si zakoupíte licenci na další období a dojde k ověření licence, tato informace zmizí. Pro ruční ověření stačí otevřít výše uvedený dialog Licence.
Deaktivovaná licence
Jestliže dojde k deaktivaci licence, objeví se následující dialog a s pokladnou nebude možné dále pracovat:
Deaktivace licence může mít tyto důvody:
•Skončila platnost použitého licenčního klíče.
•Provedli jste dočasnou deaktivaci licence prostřednictvím Moje Dotykačka.
•Provedli jste nahrazení pokladny.
•Nebyla uhrazena faktura za licenční poplatek více jak 10 dnů po splatnosti.
•Pokladna nebyla připojena k internetu déle než 14 dní.
•Došlo ke změně HW tokenu zařízení. To se může stát u starších zařízení nebo u zařízení s vadným úložištěm.
•Své faktury lze spravovat a uhradit na zákaznickém portálu Moje Dotykačka. Po uhrazení faktury stačí na pokladně v postranním menu ťuknout na a otevřít tuto stránku s podrobnostmi licence. Tím dojde k ověření a pokladna se rozběhne. Pro ověření licence je nutné fungující internetové připojení. •Také doporučujeme ověřit splněné síťové požadavky a správně nastavenou síť. |