Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Paušál není závazek

„Nechceme po vás žádné závazky. Když nebudete spokojeni, stačí se odhlásit a přestanete platit.“
 

otaznik

Jak se platí za licenci Dotykačka?

Na začátku každého licenčního období obdrží zákazník fakturu. Licenční období je doba, na kterou je vystavena faktura za používání licence.

Zákazník si může zvolit délku licenčního období. Minimální délka licenčního období je 1 kalendářní měsíc, maximální 12 měsíců. V případě licence s roční platbou získáte slevu 10 %.

Faktury zasíláme e-mailem na fakturační e-mail zákazníka. Zodpovědnost za správnost zadaného e-mailu nese zákazník. Přehled všech faktur dále najdete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka, kam se jednoduše přihlásíte stejnými přihlašovacími údaji jako do Vzdálené správy. Konkrétní informace o zákaznickém portálu najdete v této kapitole.

Faktura má maximální splatnost 10 dnů, pokud není na faktuře uvedena jiná splatnost.

Licenční období se automaticky prodlužuje, pokud zákazník neodstoupí od licenční smlouvy 10 dnů před koncem období (příklad: zákazník si zvolil měsíční fakturaci, pokud neodstoupí od smlouvy 10 dnů před koncem měsíce, licenční smlouva se automaticky obnoví a dostane fakturu na další měsíc).

otaznik

Kdy dostanete první pravidelnou fakturu?

Po aktivaci licenčního klíče je zbytek prvního měsíce zdarma (např. licenci aktivujete 3. den měsíce, zbytek tohoto měsíce máte tedy zdarma).

Druhý měsíc (případně delší licenční období) je předplacen na úvodní faktuře obvykle spolu s nákupem pokladny.

Teprve na začátku třetího měsíce obdrží zákazník první pravidelnou fakturu (příklad: aktivujete licenci 3.1.2025, zbytek ledna máte zdarma, únor je předplacen spolu s pokladnou, první pravidelná fakturace je tedy až v březnu).

otaznik

Co jsou fakturační údaje?

Fakturačními údaji jsou e-mail a mobilní telefonní číslo používané pro zasílání pravidelných faktur a případných upomínek.

Fakturační údaje se nastavují při prvním spuštění zařízení v rámci průvodce aktivací pokladny.

Zodpovědnost za správnost zadaného fakturačního e-mailu a mobilního telefonního čísla nese zákazník.

otaznik

Jak změním fakturační údaje?

Aktuální fakturační údaje je možné změnit na zákaznickém portálu Moje Dotykačka, kam se jednoduše přihlásíte stejnými přihlašovacími údaji jako do Vzdálené správy. Konkrétní postup najdete v kapitole Jak zkontrolovat či změnit fakturační údaje?

Zákaznický portál Moje Dotykačka je také přístupný ve webovém rozhraní Vzdálené správy přes ikonku ozubeného kolečka na horní liště a zvolením nabídky Moje Dotykačka.

V zákaznickém portálu můžete upravit e-mail a telefonní číslo. Po úpravě údajů uložte změny kliknutím na tlačítko Uložit.

Pokud jste o změnu fakturačních údajů žádali dříve prostřednictvím e-mailu, údaje ve Vzdálené správě nemusí odpovídat údajům v našem fakturačním systému. Pokud je v zákaznickém portálu změníte, dojde automaticky i ke změně ve fakturačním systému.

 

uziv_tip_icon

Pro správu licencí a přehled faktur slouží zákaznický portál Moje Dotykačka (https://moje.dotykacka.cz). Možnosti tohoto portálu jsou popsány v této kapitole.

nahoru

otaznik

Jak zaplatím pravidelnou fakturu?

Platební údaje jsou vždy uvedeny na faktuře.

Faktury se platí na účet společnosti č. 2000445500/2010 vedeném u FIO banky.

Jako variabilní symbol používá každý zákazník své IČO.

oPokud máte licenci Dotykačky bez platebních služeb, lze bez problémů zadat trvalý platební příkaz, platební údaje zůstávají shodné.

oV případě licence Dotykačky s platebními službami se výše licenčního poplatku může měnit na základě dosaženého obratu v online platbách. Za dosažený obrat totiž získáváte slevu. Proto v tomto případě doporučujeme platbu provést prostřednictvím zákaznického portálu Moje Dotykačka a při platbě kartu uložit – zapamatovat. Nebudete tak muset na platby myslet.

Prosím věnujte pozornost správnému variabilnímu symbolu, aby mohla být Vaše platba bez problémů zpracována. Při použití jiného variabilního symbolu může být identifikace příchozí platby neúspěšná a faktura může být považována za neuhrazenou.

V zákaznickém portálu Moje Dotykačka najdete přehled všech faktur i upozornění na ty nezaplacené. Platbu zde můžete provést jednoduše kartou online.

otaznik

Jak změním délku licenčního období?

Změnu délky licenčního období (fakturačního období) provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.

Změna je platná po skončení aktuálního licenčního období.

otaznik

Jak poznám, zda mám všechny faktury zaplacené?

Přehled vystavených faktur je k dispozici v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.

Zde uvidíte všechny vystavené faktury a jejich stav (odeslaná nebo zaplacená).

Současně jsou zde uvedeny také informace pro platbu faktur – číslo účtu Dotykačky a variabilní symbol zákazníka a fakturační údaje zákazníka.

Platbu zde můžete provést jednoduše kartou online.

otaznik

Jak přejdu na vyšší licenci?

Přechod na vyšší licenci je možný.

Veškerá data v pokladně zůstanou zachována beze změny a budete je moci navíc spravovat i ve Vzdálené správě.

Licenční klíč zůstává stejný.

Přechod na vyšší verzi licence provedete prostřednictvím zákaznického portálu Moje Dotykačka.

Ke změně dochází po jejím provedení v našich systémech. Následně si musí pokladna licenci znovu ověřit. Ověření standardně probíhá automaticky 1x za 12 hodin nebo po opětovném zapnutí pokladny. K ověření licence dojde také, pokud v pokladně přejdete v postranním menu do nabídky Licence.

Ke změně fakturované částky dochází až od následujícího fakturačního období po potvrzení změny.

otaznik

Podnikám jen v sezóně, mohu dočasně deaktivovat licenci?

Dočasnou deaktivaci licence provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.

Licenci zde můžete také kdykoliv znovu aktivovat (neplatí pro licence neaktivní z důvodu neuhrazených faktur).

Při deaktivaci lze rovnou nastavit datum, kdy bude licence opět automaticky aktivována.

Po deaktivaci licence nebude možné pokladnu používat a nebudou vám dále vystavovány faktury.

Jestliže jsou součástí vaší licence i platební služby (pronájem platebního terminálu Dotypay), je nutné se domluvit na vrácení terminálu. Ohledně této záležitosti vás budeme kontaktovat.

nahoru

otaznik

Co se stane, když nezaplatím fakturu?

Pokud je zákazník v prodlení s úhradou faktury déle než 10 dní po splatnosti faktury, máme právo licenci deaktivovat.

Po splatnosti faktury zasíláme zákazníkům na fakturační e-mail upomínku, těsně před deaktivací licence také SMS.

otaznik

Co dělat, pokud licence byla deaktivována pro neplacení?

Vypnutí licence způsobí nefunkčnost pokladního systému, všechny ceny produktů se přepnou na 99 Kč.

Pro reaktivaci licence je nutné uhradit všechny vystavené faktury, které také naleznete ve Vzdálené správě. Po uhrazení nás kontaktujte na adrese fakturace(zavináč)dotykacka.cz nebo na telefonním čísle 221 221 331 (volba 2 obchodní dotazy).

Poplatek za opětovnou reaktivaci je 500 Kč bez DPH.

Jakmile bude licence opět aktivní, ceny se vrátí na původní hodnoty.

Jak účtovat během neaktivní licence najdete zde.

Aby se znovu aktivovaná licence propsala na pokladnu, postupujte podle tohoto návodu nebo ťukněte na tlačítko OVĚŘENÍ LICENCE v upozornění zobrazujícím se na pokladně.

otaznik

Už nechci dál využívat vaše služby. Jak deaktivuji licenci?

Zákazník může kdykoliv požádat o ukončení licenční smlouvy. Pokud tak učiní nejméně 10 dní před koncem licenčního období, smlouva se pro další licenční období již automaticky neobnovuje. Pokud tento termín nestihne, k ukončení dojde až po konci dalšího licenčního období.

Deaktivaci licence snadno provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.

Již zaplacené předplatné nevracíme.

Jestliže jsou součástí vaší licence i platební služby (pronájem platebního terminálu Dotypay), je nutné se domluvit na vrácení terminálu. Ohledně této záležitosti vás budeme kontaktovat.

otaznik

Chci znovu využívat vaše služby. Jak reaktivuji licenci?

Reaktivace licence je zdarma.

Pokud má zákazník neuhrazené faktury z minulosti, je nutné je nejprve uhradit.

Nemáme žádné kratší fakturační období než kalendářní měsíc, zákazník obdrží fakturu vždy na celý měsíc.

Pokud dochází k reaktivaci v posledních 5 dnech před koncem měsíce, zbytek období je již zdarma.

Reaktivaci licence snadno provedete v zákaznickém portálu Moje Dotykačka.

otaznik

Převod IČ

Licenční smlouva je vždy vázaná na konkrétní IČ zadané zákazníkem při objednávce.

Při převodu pokladny na jiné IČ nejde o pouhou změnu fakturačních údajů, jde o změnu smluvní protistrany.

O převod licenční smlouvy žádejte na e-mailu zmena_licence(zavináč)dotykacka.cz.

Převod licence na nové IČO provádíme pouze u licencí, které mají uhrazené všechny faktury.

Podrobný postup převodu je popsán v této kapitole.

otaznik

Všeobecné obchodní podmínky

Výše zmíněné body vychází z Všeobecných obchodní podmínek.

Bez souhlasu s těmito podmínkami zákazník nemůže licenci Dotykačka používat.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC