» Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a vyšší. « |
---|
Adaptee Gastro je propracovaný a komplexní systém - jeho hlavním přínosem jsou rychlé a bezproblémové online objednávky jídla, nicméně na pozadí se skrývá spousta užitečných funkcí. Díky integraci s pokladním systémem Dotykačka bude každá objednávka automaticky přenesena do pokladny. Odpadá tak nutnost jakéhokoli ručního zadávání.
Co vám Adaptee nabídne:
•Vlastní objednávkový web, přes který budou vaši zákazníci snadno a pohodlně objednávat.
•Aplikaci pro rychlé a jednoduché telefonické přijetí objednávek z webu.
•Manažerské rozhraní (administraci) sloužící pro správu nabídky a přehledu objednávek a obratu.
•Aplikaci Driver, která řidičům rozvozu plánuje cestu a zákazníky upozorňuje SMS, že je řidič s jejich objednávkou nablízku.
•Marketingové nástroje k přímému oslovování zákazníků pomocí newsletterů a SMS.
•A hlavně neplatíte nikomu žádné provize z objednávek!
Jestliže máte o objednávkový systém Adaptee zájem, kontaktujte nás prosím pomocí formuláře na této stránce. |
Jak zprovoznit Adaptee v pokladně?
Jak objednat systém Adaptee?
Jestliže máte zájem o integraci objednávkového systému Adaptee, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce Dotykačky. Případně použijte odkaz na formulář výše.
Jak zprovoznit Adaptee v pokladně?
Z Dotykačka Marketplace nainstalujte aplikaci Adaptee Gastro. |
Aplikaci spusťte a přihlaste se svým IČ nebo uživatelským číslem a heslem, které jste obdrželi od Adaptee. Nyní můžete akceptovat objednávky dle postupu níže. |
Jak probíhá objednávka?
Zákazník provede objednávku on-line na vašem objednávkovém webu. Jakmile objednávku dokončí, zvolí způsob doručení a platby, vyskočí v pokladně dialog s notifikací. V dialogu se můžete rozhodnout, zda objednávku akceptujete, akceptujete s jiným časem dodání nebo objednávku zamítnete, např. pro aktuální vytíženost. Zákazník je o vašem rozhodnutí na webu okamžitě informován a obdrží také e-mail. Postup objednávky najdete v přehledné formě na stránkách Adaptee. Dokud objednávku neodbavíte, je navíc přes všechny aplikace v pokladně, zobrazována v pravém rohu ikonka Adaptee. Ťuknutím na ni opět zobrazíte dialog s objednávkou. Je tedy nutné v systému Android povolit pro Adaptee Gastro zobrazování přes všechny aplikace. Aplikace si o potřebná práva řekne. |
Jestliže objednávku akceptujete, Dotykačka vygeneruje otevřený účet s objednanými položkami a vytiskne objednávku do kuchyně na odpovídající tiskárně dle nastavené tiskové úlohy. U objednávky rozvozu je také rovnou vytištěna účtenka. Po několika sekundách je tento účet uzavřen a najdete ho v Historii. Pokud zákazník zvolil osobní odběr, je opět automaticky vytištěna objednávka do kuchyně, avšak účet zůstává dále otevřený. Obsluha účet uzavírá až v okamžiku zaplacení a vyzvednutí zákazníkem v provozovně. |
O všech objednávkách máte přehled po přihlášení do administrace systému Adaptee. |
Mějte na paměti, že pro bezproblémové fungování je nutné, aby Adaptee Gastro stále běželo na pozadí společně s pokladní aplikací Dotykačka. Tzn. aplikace během provozu neukončujte! |