V některých případech je vhodné vrátit dotykovou pokladnu do výchozího nastavení. Pokud tento krok provedete, pokladna se obnoví do továrního nastavení a veškeré nainstalované aplikace i ostatní data v pokladně se odstraní. Pokladna bude ve stejném stavu jako po prvním zapnutí.
Jestliže byla pokladna stabilně připojena do internetu a při aktivaci spárována s webovým úložištěm - cloudem, zůstanou pokladní data do okamžiku obnovení továrního nastavení zachována ve Vzdálené správě.
•Po obnově továrních dat nebude pokladna obsahovat žádná data a bude se nacházet ve stavu, kdy jste ji vybalili a poprvé spustili. Bude nutné začít zcela od začátku, tj. připojit pokladnu k internetu, ke Vzdálené správě, nainstalovat a nastavit pokladní aplikace a další kroky. •Postup obnovy továrních dat se může lišit v závislosti na používaném typu pokladny. Níže uvedené kroky platí pro 14" pokladnu. |
Jak obnovit tovární data?
Stáhněte horní lištu s hodinami a ťukněte na ikonku ozubeného kolečka. Dostanete se do nastavení systému Android. |

V nastavení systému Android ťukněte na Záloha a obnova dat a poté na Obnovení továrních dat. |
![]() |
![]() |
Nakonec zaškrtněte volbu Smazat kartu SD a ťukněte na tlačítko RESETOVAT TABLET. Pokud je pokladna při spuštění chráněna pinem, bude nutné následně tento PIN zadat. (Volba Smazat kartu SD nemusí být vždy k dispozici. Pokud ji ve vaší pokladně nevidíte, rovnou ťukněte na tlačítko pro reset tabletu.) |

Pokladna bude nyní restartována a proběhne proces vymazání všech dat a návratu systému do výchozí nastavení. Tento proces může trvat několik minut. Jakmile pokladna znovu naběhne, bude bez jakýchkoliv dat a předchozích nastavení.