K dotykové pokladně lze bezdrátově připojit zákaznický displej. Jde o buď plnohodnotný displej v podobě 10" tabletu, který je hardwarově srovnatelný s tabletem, na kterém běží Dotykačka nebo čistě jen zobrazovací zařízení připojené kabelem. Plnohodnotný zákaznický displej lze v případě poruchy pokladny použít jako náhradní pokladnu.
Zákaznický displej, je další samostatný tablet nebo jen zobrazovací zařízení, které plní funkci displeje, zobrazujícího účtované položky a reklamní média. Na samostatném zákaznickém displeji musí být nainstalována aplikace Zákaznický displej. Zobrazovaná reklamní média pak vkládáte pomocí Vzdálené správy.
Dotyková pokladna a zákaznický displej spolu komunikují prostřednictvím speciálního kabelu nebo, v případě samostatného displeje, prostřednictvím síťového připojení. Musí tedy být zapojené do stejné Wifi sítě nebo stejného aktivního prvku. Přitom nezáleží, zda jsou obě zařízení připojena k bezdrátové Wifi síti či prostřednictvím kabelu.
Zákaznický displej může být společně s pokladnou umístěn na stojánku nebo může stát samostatně.
Konfigurace zákaznického displeje se skládá z těchto kroků:
1.Instalace a nastavení aplikace Zákaznický displej na samostatný tablet, který bude fungovat jako zákaznický displej.
2.Nastavení funkce Zákaznický displej v dotykové pokladně (spárování Dotykačky s displejem).
3.Nahrání médií a vytvoření playlistu prostřednictvím Vzdálené správy.
4.Synchronizace dat mezi pokladnou a zákaznickým displejem.
•Pokud zákaznický displej přestal zobrazovat data z pokladny, znamená to, že pravděpodobně dostal přidělenou jinou IP adresu, než je nastavena v pokladně. Pro řešení se prosím podívejte do tohoto článku v databázi znalostí. •Do USB portů pokladny nepřipojujte žádná jiná zařízení mimo tiskárny, čtečky čárových kódů nebo váhy. Také zákaznický displej musí být napájen vlastním adaptérem. V opačném případě může docházet k zasekávání pokladny či poškození základní desky! |
Použití zákaznického displeje jako pokladny
Samostatný zákaznický displej je možné použít v případě potřeby (např. při poruše původní pokladny) jako náhradu. Investice do samostatné zákaznického displeje v podobě 10" pokladny vám tedy zajistí v podstatě kontinuální chod pokladního systému.
V případě, že tedy dojde k poruše původní pokladny a potřebujete zprovoznit pokladní systém na tabletu sloužícím jako zákaznický displej, postupujte takto:
1.Na zákaznický displej nainstalujte pokladní aplikace.
2.V průvodci aktivací Dotykačky se přihlaste e-mailem a heslem pro Vzdálenou správu, zadejte váš současný licenční klíč a proveďte nahrazení původní pokladny. Data z původní pokladny budou přenesena na novou pokladnu, kterou nyní představuje zákaznický displej. Licence na původní pokladně bude automaticky deaktivována.
3.Připojte periferie a proveďte nutnou konfiguraci pokladny.
4.Hotovo, můžete začít prodávat!
5.Po opětovném zprovoznění původní pokladny jednoduše stejným způsobem nahrajete data zpět.