» Dostupné pouze v Dotykačce NAPLNO a vyšší. « |
---|
Podle verze vaší licence Dotykačky může být omezen počet balíčků QR kódů, které lze přidat / využít. Další informace o bezkontaktním menu najdete na stránkách Dotykačky. |
Jak vytvořit bezkontaktní menu?
Odebrání nebo změna směrování QR kódů
Jak vytvořit bezkontaktní menu?
Aby vám bezkontaktní menu fungovalo, je nutné mít vytvořené Denní menu. Pokud jednu z těchto možností využíváte a chcete nabídnout zákazníkům zobrazení menu na displeji mobilního telefonu, zakupte si v našem e-shopu balíček QR kódů v podobě odolných hliníkových štítků se samolepící vrstvou. |
Každý štítek v balíčku obsahuje mimo samotného QR kódu i alfanumerický kód na straně. Ten budete potřebovat pro registraci - přidání balíčku do Dotykačky. Stačí jeden kód z jednoho štítku. Zadáním tohoto kódu v dalším kroku dojde k registraci celého balíčku. |
Přihlaste se do Vzdálené správy, rozbalte záložku Více, klikněte na Denní menu a přejděte na záložku QR kódy . Zde klikněte vpravo nahoře na + PŘIDAT BALÍČEK . |
Zobrazí se dialog pro registraci / přidání balíčku QR kódů. Do pole zadejte alfanumerický kód z jednoho štítku v balíčku. Nakonec klikněte na PŘIDAT , balíček QR štítků bude zaregistrován a nasměrován na denní menu. |
Nyní nalepte štítky z registrovaného balíčku na zvolená místa nebo stoly. Jakmile je zákazníci pomocí mobilního telefonu naskenují, zobrazí se jim na displeji buď Denní menu. Ušetříte tak svému personálu minimálně jednu cestu, a zákazníci budou jednoduše okamžitě vědět, co si z vašeho menu objednají. Níže na obrázku je příklad zobrazení denního menu. |
Co zákazníci uvidí po naskenování QR kódu si můžete sami zkontrolovat, pokud do webového prohlížeče zadáte adresu ve tvaru. |
Odebrání nebo změna směrování QR kódů
Jestliže chcete balíček QR kódů odebrat, máte dvě možnosti. Kliknutím na tlačítko v záhlaví a zadáním alfanumerického kódu z jednoho štítku nebo tlačítkem přímo u vybraného balíčku . Tlačítkem QR KÓDY zobrazíte alfanumerický kód balíčku.