Štítky můžete použít jako pomocníka pro označení kategorií, produktů, stolů a dalších položek v pokladně a souvisejícímu tisku. V různých funkcích Dotykačky pak lze produkty podle štítků třídit, např. v přehledu tržeb. Také lze pomocí štítků a nastavením tiskových úloh určit, jaké položky se mají tisknout na vybrané tiskárně / tiskárnách. Kategorie lze na základě štítků i skrýt. Tisk objednávek z určitého stolu či pokladny můžete směrovat na základě štítků přímo na konkrétní tiskárnu.
Mimo standardních štítků (to jsou ty, které si sami vytvoříte), existují ještě speciální štítky, které zajišťují určitou funkčnost a musí být zadány v přesném tvaru. Tyto štítky vždy začínají pomlčkou, tedy znakem "-". Standardní (uživatelské) štítky mají modrou barvu. Správně zadané speciální štítky pak mají barvu červenou (viz obrázek níže).
Pokud budete mít štítky vytvořené u zákazníků, uvidíte název štítku ve chvíli, kdy zákazníka v pokladně vyberete. Pomocí štítků můžete jednotlivé zákazníky či produkty odlišovat nebo slučovat do skupin a filtrovat. Štítky tedy mohou být produktové či zákaznické.
Vytvoření nového štítku provedete ťuknutím do pole Nový štítek ve vlastnostech kategorie, produktu, stolu, chodu či zákazníka v pokladně nebo Vzdálené správě a napsáním textu, který štítek reprezentuje. Šítek uložíte ťuknutím na tlačítko HOTOVO na klávesnici. Takto vytvořený štítek se k produktu či zákazníkovi automaticky uloží a přidá se k ostatním již vytvořeným štítkům. Pokud potřebujete štítek odebrat, ťukněte na křížek
vedle vybraného štítku.

U jmen štítků se rozeznává velikost písmen. Štítky se jmény "Kuchyně" a "kuchyně" budou tedy rozlišeny jako dva různé štítky. |