Každému produktu v pokladně lze přiřadit štítek. Štítek je textová informace, kterou můžete využít například pro určení, zda se má při prodeji konkrétního produktu vytisknout objednávka (bon) v kuchyni apod. Podrobné informace o štítcích najdete v této kapitole.
Štítky můžete spravovat přímo v dotykové pokladně nebo prostřednictvím Vzdálené správy. Pro správu štítků ve Vzdálené správě přejděte na záložku Seznamy » Produkty a v záhlaví stránky přepněte pomocí tlačítka na zobrazení štítků. Nový štítek vytvoříte ve vlastnostech produktu. Všechny štítky, které u produktů vytvoříte, uvidíte v tomto seznamu.

Pomocí tlačítek zobrazené štítky vyexportujete do Excelu či textového formátu .csv. Tlačítkem Import
můžete štítky do pokladny hromadně naimportovat. Do vlastností každého štítku se dostanete kliknutím na tlačítko
. Tlačítkem
štítek smažete.
U štítku můžete změnit jeho název a externí označení. Externí označení lze využít jako interní identifikaci daného štítku. Změny uložíte kliknutím na tlačítko Uložit.

U jmen štítků se rozeznává velikost písmen. Štítky se jmény "Kuchyně" a "kuchyně" budou tedy rozlišeny jako dva různé štítky. Znaky ^?*()[]$ nejsou u štítků podporovány. Doporučujeme používat jen alfanumerické znaky, pomlčku a podtržítko. |