Zákaznické karty ve spojení se zákaznickým kreditem lze využít jako poukázky nebo vouchery nabité na určitou částku. Nabití / čerpání kreditu je vždy vázáno na zákaznickou kartu. Výše nabitého / čerpaného kreditu je pak uložena v pokladně (ve Vzdálené správě).
Jak na poukázky a vouchery se zákaznickým kreditem?
Vytvořte v Dotykačce zákaznické účty. Tyto účty budou reprezentovat jednotlivé zákaznické karty s kódem. Každý vytvořený zákaznický účet by měl tedy obsahovat libovolné jméno a číslo (v poli Čárový kód), které je ukryto v QR kódu na kartě (číslo zákaznické karty). Zákaznické účty tak budou odpovídat zakoupeným zákaznickým kartám. Větší množství zákaznických účtů nejlépe vytvoříte importem. Zákaznickému účtu lze také nastavit platnost do určitého data. |
Jakmile potřebujete vytvořit poukázku, naskenujte zákaznickou kartu a následně zadejte částku pro dobytí zákaznického kreditu. Když zákazník kredit zaplatí, dostane kartu, která je tak vlastně poukázkou k nabitému kreditu. |
Pokud chce zákazník zaplatit poukázkou (kreditem), stačí při prodeji naskenovat zákaznickou kartu a provést platbu kreditem. Jestliže jste u odpovídajícího zákaznického účtu nastavili platnost, budete v případě vypršení upozorněni. Zákazník musí kredit využít do nastaveného data konce platnosti. |
Vše o zákaznickém kreditu najdete v předchozí kapitole. |