Každý uživatelský účet zabezpečíte definováním číselného kódu (pinu) ve vlastnostech účtu. Pokud má účet nastavený PIN, je nutné ho pro přihlášení vždy zadat. Takto zabezpečený účet tak nebude moci použít uživatel (zaměstnanec), který PIN nezná. PIN nastavíte ve vlastnostech každého zákaznického účtu. Každý uživatel by musí mít jedinečný PIN. Jestliže PIN zapomenete, je možné ho změnit ve Vzdálené správě.
V samostatném nastavení můžete také definovat, k jakým aplikacím v rámci pokladny budou mít uživatelé přístup. Toto nastavení je platné pro všechny uživatele. Pro více informací a postup se podívejte do této kapitoly.
Jestliže uživatel zapomene svůj PIN pro přihlášení k pokladně, lze ho změnit ve Vzdálené správě. Viz také tento článek v databázi znalostí. |
Jak nastavit ochranu účtu pinem?
Ťukněte na zvolený účet, tím otevřete jeho vlastnosti. V části Zabezpečení aktivujte volbu Přístup vyžaduje vždy PIN. |
Zobrazí se dialog do kterého zadejte nový PIN a následně ještě znovu pro potvrzení. Zadání vždy potvrďte ťuknutím na klávesu . Nakonec vše nezapomeňte uložit. |
Nyní se vraťte na hlavní obrazovku Dotykačky a ťukněte na tlačítko ODHLÁSIT SE. Zobrazí se přihlašovací dialog. Pro přihlášení stačí rovnou zadat na číselné klávesnici nastavený PIN a ťuknout na tlačítko Hotovo . Zaměstnanci s nastaveným pinem nejsou zobrazovány v seznamu zaměstnanců na levé straně. |
Lze nastavit, aby vždy po zavření aplikace Dotykačka bylo vyžadováno přihlášení pinem. Pokud tedy z aplikace odejdete a poté ji znovu spustíte, bude zobrazen výše uvedený přihlašovací dialog. Tuto možnost najdete v v části Bezpečnostní nastavení. |