Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

» Tato kapitola je platná pro aktuální verze Mobilního číšníka a Dotykačky. Pokud máte starší verze, postupujte podle této kapitoly. «

Po instalaci Mobilního číšníka na chytré zařízení je nutné provést jeho spárování s dotykovou pokladnou.

Spárování číšníka s pokladnou

1_icon

V Dotykačce přejděte do Nastavení aplikace a zvolte volbu Mobilní číšník. Pokud nemáte Mobilního číšníka povoleného, ťuknutím na odpovídající tlačítko ho povolte. Poté v levé části zvolte Přidat zařízení.

clip1189
clip1190

 

2_icon

Bude zobrazen QR kód a číselný kód pro spárování. Nyní máte 2 možnosti. Buď pomocí Mobilního číšníka naskenovat QR kód nebo kód zadat ručně.

clip1191

 

3_icon

Spusťte aplikaci Mobilní číšník, ťukněte na tlačítko Použít fotoaparát a namiřte fotoaparát zařízení na QR kód zobrazený na pokladně. Pokud není možné kód naskenovat, zadejte kód pro propojení do zobrazeného pole ručně a potvrďte šipkou. Při úspěšném spárování se zobrazí pole pro vložení názvu Mobilního číšníka. Zadejte tedy libovolný název nebo ponechte vygenerovaný a ťukněte na Pokračovat. Pokud máte více mobilních číšníků, doporučujeme zvolit názvy tak, abyste každého Mobilního číšníka později jednoznačně identifikovali.

clip1192
clip1193

 

poznamka_icon

Jestliže máte starší verzi aplikace Dotykačka, která ještě nepodporuje párování pomocí QR kódu, v Mobilním číšníkovi ťukněte na tlačítko Propojit v zápatí a dále postupujte podle této kapitoly.

 

4_icon

Jakmile Mobilního číšníka v Dotykačce úspěšně spárujete, přepne se do standardního režimu a zobrazí hlavní obrazovku s produkty a kategoriemi, případně přehled uživatelů pro přihlášení. Pokud používáte více Mobilních číšníků, provedete postup párování výše pro každé zařízení, na kterém máte aplikaci Mobilní číšník nainstalovanou.

screenshot_20170719-144317

 

V pokladně nyní uvidíte Mobilního číšníka spárovaného pod názvem 01, který jste zvolili. Každému spárovanému číšníkovi můžete pro lepší orientaci přiřadit štítek nebo ho přejmenovat 02. Odstranit spárovaného Mobilního číšníka z pokladny lze ikonkou koše 03 vpravo nahoře. Potom ho můžete spárovat znovu. Odpárovat Mobilního číšníka lze i v jeho nastavení, nebo na chybových obrazovkách, viz kapitola Řešení problémů.

clip1194

 

Nyní již můžete začít Mobilního číšníka používat. Jak číšník pracuje ukazuje další kapitola.

nahoru


 

Licenční omezení

Pokud je po spuštění Mobilního číšníka zobrazeno následující upozornění, znamená to, že nevlastníte licenci pro jeho provoz (Dotykačka NAPLNO nebo NEOMEZENĚ), případně došlo k vyčerpání limitu jednoho číšníka pro Dotykačku NAPLNO. Mobilní číšník také mohl ztratit autorizaci na hlavní pokladně. Pokud potřebujete používat více Mobilních číšníků, je nutné přejít na licenci Dotykačka NEOMEZENĚ. Samostatné licence pro Mobilního číšníka nejsou k dispozici.

Pomocí menu 01 lze Mobilního číšníka odpárovat od pokladny a poté provést nové párování.

screenshot_20170719-131615-1

 

uziv_tip_icon

Problém s přístupem lze vyřešit i tak, že na pokladně v seznamu spárovaných Mobilních číšníků smažete všechna autorizovaná zařízení a pak provedete nové párování podle postupu výše.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC