Pro práci s pokladními daty doporučujeme použít nové sestavy, které jsou popsány v této kapitole. Tyto původní sestavy již nejsou nijak dále upravované ani rozvíjené. |
Uživatelské sestavy
K podrobnostem konkrétní produktové sestavy se dostanete jednoduše kliknutím na vybranou sestavu v obrázku níže:
Typy uživatelských sestav
Přihlášení uživatelů
V této sestavě najdete přehled přihlašování a odhlašování uživatelů za vybrané období. Mimo období lze předem definovat konkrétní pokladnu a dále je také možné vybrat zaměstnance a druh operace, který chcete zobrazit (Přihlášení / Odhlášení).
GDPR Audit
Přehled jaké činnosti jednotliví uživatelé (zaměstnanci) provedli na pokladně či ve Vzdálené správě ve vztahu k zákazníkům (zákaznickým účtům).
Report docházky
Přehled docházky zaměstnanců s možností exportu do Excelu nebo formátu .csv. Přehled lze vygenerovat dle vybraného období nebo vybraného zaměstnance. U každého zaměstnance uvidíte jakou dobu odpracoval a jak dlouhou dobu strávil na přestávkách. Jak funguje docházka v Dotykačce ukazuje tato kapitola.
Žurnál dat
Archiv ve formátu .zip s .xml soubory obsahující auditní informace o vybraných změnách na pokladně. Sestavu lze filtrovat vždy na vybranou pokladnu. Aby došlo k naplnění auditních dat, je nutné na pokladně ukládání dat aktivovat v tomto nastavení.
Po aktivaci se v pokladně ukládá historie změn u položek, kategorií, zákazníků a zaměstnanců. V .xml souborech, které pak najdete v .zip archivu, jsou vždy uvedeny 4 sloupce. První sloupec obsahuje datum a čas záznamu (formát Unix timestamp), druhý id uživatele který změnu provedl, třetí identifikaci dané změněné entity (id položky, id kategorie, id zaměstnance, nebo id zákazníka), a ve čtvrtém sloupci jsou ve formátu JSON uvedeny surová data z databáze. Do souborů se ukládá jen konečný stav po provedené změně. Příklad obsahu souboru products.csv se záznamy změněných produktů: