» Dostupné pouze v Dotykačce NEOMEZENĚ. « |
---|
Podle typu licence Dotykačky, kterou máte zakoupenou, můžete mít k dispozici jednoduchý systém pro sledování docházky zaměstnanců. Ten umožní evidovat příchod do práce, přestávky a odchod, přičemž začátek pracovní doby je možné spojit se standardním přihlášením uživatele do pokladny. Při následném odhlášení pak bude uživatel dotázán, zda jde na přestávku nebo odchází a tyto informace se zanesou do přehledu docházky.
Docházka je dostupná v přihlašovacím dialogu pokladny. Přehled docházky zaměstnanců pak najdete v reportech nebo ve Vzdálené správě v části Zaměstnanci či v sestavách.
Docházku je nutné nejprve aktivovat v Nastavení aplikace v části Docházka.
Jak docházka v Dotykačce funguje?
Nejprve aktivujte docházku v Nastavení aplikace Dotykačka. Doporučujeme v nastavení aktivovat volbu Zaznamenat příchod při přihlášení zaměstnance, aby se příchod do práce zaznamenal automaticky při přihlášení uživatele k pokladně. Docházku najdete v přihlašovacím dialogu. Pro zaznamenání příchodu do práce tedy stačí, když se uživatel k pokladně přihlásí výběrem svého jména či zadáním pinu. Pokud není příchod vázán na přihlášení k pokladně, musí uživatel v přihlašovacím dialogu ťuknout v záhlaví na tlačítko Docházka a zaznamenat příchod ručně a poté se do pokladny přihlásit. |
Jakmile se později uživatel odhlásí, budou v přihlašovacím dialogu zobrazena tlačítka docházky s možností odchodu z práce nebo evidence přestávky. Tyto možnosti pak nejdete i po ťuknutí na tlačítko Docházka v záhlaví. |
Po přepnutí na záložku Docházka je tedy možné zahájit / ukončit práci či přestávku a také se přepnout do reportu docházky, kde najdete evidenci jednotlivých zaměstnanců. Přístup do reportů je však vázán právy konkrétního uživatele. |