Pro správné zobrazení obsahu prosím aktivujte JavaScript.

Propojené pokladny

Tlačítkem + PŘIDAT POKLADNU zadejte IP adresu pokladny, ze které (nebo na kterou) chcete přesouvat účty. V případě, že bude na propojené pokladně podporovaná verze aplikace Dotykačka, bude přidána do seznamu. Mezi propojenými pokladnami můžete přesouvat účty a provést jejich zaplacení. Propojené pokladny budou zobrazeny v Otevřených účtech. Na kompletní postup přesunutí účtu se podívejte do kapitoly Přesunutí účtu na jinou pokladnu.

 

uziv_tip_icon

IP adresu pokladny naleznete pod dlaždicí Centrum pomoci v části Nastavení Wifi. Pokud je pokladna připojena kabelem, najdete přidělenou IP adresu v nastavení systému Android v části Bezdrátová připojení a sítě » Další » Ethernet.

dulezite_sdeleni_icon

Propojené pokladny by měly mít nastavenou pevnou IP adresu, aby se např. po jejich vypnutí či restartu nezměnila. Při změně IP adresy bude propojená pokladna nedostupná a bude ji nutné znovu pod správnou adresou přidat. O možnosti nastavení pevné IP adresy se informujte u svého správce sítě.

Všechny pokladny musí sdílet stejné úložiště (cloud) a musí mít licenci Dotykačka NAPLNO a vyšší.

nahoru

Tato příručka má pouze informativní charakter a neposkytuje žádné záruky. Uvedené specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obrázky a schémata jsou pouze informativní. Vzhled a funkce zařízení a softwaru se mohou lišit v závislosti na aktuální verzi produktu a aplikací.

Vytvořeno s od Dotykačky. ©2024 Dotykačka ČR s.r.o.

  

Keyboard Navigation

F7 for caret browsing
Hold ALT and press letter

This Info: ALT+q
Page Header: ALT+h
Topic Header: ALT+t
Topic Body: ALT+b
Contents: ALT+c
Search: ALT+s
Exit Menu/Up: ESC