Vytvoření nového cloudu znamená, že pro novou pokladnu bude vytvořeno samostatné úložiště, do kterého bude pokladna ukládat data. První pokladna, pro kterou nový cloud vytvoříte, nebude obsahovat žádné produkty ani data. Do nového úložiště můžete později přidat další pokladny. Tyto pokladny pak budou data v úložišti sdílet.
Příkladem mohou být dvě firemní pobočky v Praze a Brně, kdy však každá pobočka prodává jiný sortiment. Na obou pobočkách jsou vždy dvě pokladny. Pro každou pobočku pak existuje samostatný cloud, přičemž pokladny na pobočkách sdílejí vždy jen data ze svého cloudu.
Pokud by obě pobočky prodávali shodný sortiment, mohou pokladny využívat jeden společný cloud a produkty a data tak sdílet. Více informací o možnostech cloudu naleznete v databázi znalostí.
Postup v této kapitole navazuje na předchozí kapitolu, kdy aktivujete pokladnu jako stávající zákazník.
Jak postupovat, když chcete vytvořit nové úložiště
Zadejte informace o společnosti, která bude nový cloud využívat a ťukněte na tlačítko Pokračovat. |
Do zobrazeného dialogu zadejte licenční klíč (používejte výhradně velká písmena) a odsouhlaste Obchodní podmínky, pokračujte dále ťuknutím na tlačítko POKRAČOVAT. |
Nyní zvolte druh provozu a základní parametry pokladny. To vše je popsáno v této kapitole. Po dokončení průvodce obdržíte na zadaný e-mail informaci o novém cloudu. Nakonec, po dokončení průvodce přidáním nového cloudu, povolte veškerá vyžadovaná oprávnění, aby mohla Dotykačka správně fungovat. Teď již můžete Dotykačku začít plně používat, bude zobrazena hlavní obrazovka. |
Po přihlášení do Vzdálené správy si budete moci zvolit k jakému cloudu se připojíte. Více informací o výběru cloudu najdete v této kapitole. |