Autorizace zařízení
Přehled autorizovaných zařízení nebo zařízení, které na autorizaci čekají. Týká se např. staršího systému spárování pokladny s Mobilním číšníkem. Ťuknutím na autorizované zařízení v seznamu zobrazíte další volby, jako např. přejmenování, přiřazení štítků nebo zrušení autorizace.
Propojené pokladny
Tlačítkem + PŘIDAT POKLADNU zadejte IP adresu pokladny, ze které (nebo na kterou) chcete přesouvat účty. V případě, že bude na propojené pokladně podporovaná verze aplikace Dotykačka, bude přidána do seznamu. Mezi propojenými pokladnami můžete přesouvat účty a provést jejich zaplacení. Propojené pokladny budou zobrazeny v Otevřených účtech. Na kompletní postup přesunutí účtu se podívejte do kapitoly Přesunutí účtu na jinou pokladnu.
IP adresu pokladny naleznete pod dlaždicí Centrum pomoci v části . Pokud je pokladna připojena kabelem, najdete přidělenou IP adresu v nastavení systému Android v části » » . |
•Propojené pokladny by měly mít nastavenou pevnou IP adresu, aby se např. po jejich vypnutí či restartu nezměnila. Při změně IP adresy bude propojená pokladna nedostupná a bude ji nutné znovu pod správnou adresou přidat. O možnosti nastavení pevné IP adresy se informujte u svého správce sítě. •Všechny pokladny musí sdílet stejné úložiště (cloud) a musí mít licenci Dotykačka NAPLNO a vyšší. |
Autorizace aplikací
Přehled autorizovaných aplikací nebo aplikací, které na autorizaci čekají. Týká se např. autorizace aplikace Rezervace.