Podle velikosti displeje zařízení, na kterém Dotykačku používáte, se může změnit zobrazení aplikace. Dotykačka se na zařízeních s velikostí displeje menší než 8" přepne do tzv. mobilního zobrazení. Toto zobrazení je optimalizováno pro malé velikosti displeje a zobrazení na výšku.
Úprava položek na účtu a zaplacení
|
Hlavní obrazovka v mobilním zobrazení
![]() |
![]() |
Postranní menu - Ťuknutím zobrazíte postranní menu. |
|
Panel kategorií - Zobrazuje vytvořené kategorie produktů. Pomocí prstu lze tento pás horizontálně posouvat. |
|
Ikona seznamu kategorií - Pokud máte velké množství kategorií, použijte pro jejich přehledné dlaždicové zobrazení tuto ikonu. Dlouhým ťuknutím ikonu přepnete do režimu hledání. Potom můžete jejím prostřednictvím vyhledávat produkty v pokladně. |
|
Otevřené účty - Po ťuknutí se zobrazí seznam otevřených účtů, které ještě nebyly uzavřeny a zaplaceny. |
|
Mapa stolů - ťuknutím zobrazíte mapu stolů. Pokud není mapa stolů zapnutá, zobrazuje se zde volba Zákazník pro práci se zákaznickými účty. |
|
Dlaždicové menu - Obsahuje tlačítka pro základní operace s pokladnou. Popis jednotlivých tlačítek najdete v této kapitole. |
|
Panel produktů - Po ťuknutí na zvolenou kategorii se v této části objeví produkty, které do této kategorie patří. Ťuknutím na produkt dojde k jeho zaúčtování. Pokud je aktivní mapa stolů, zobrazuje se zde a produkty se objeví až po vybrání konkrétního stolu. Jakmile je produkt zaúčtován, bude zobrazen dole jako položka účtu |
|
Informace o aktuálním účtu a zaplacení - Jakmile naúčtujete nějaké produkty, objeví se v této části informace o celkové výši účtu společně s poslední namarkovanou položkou. ťuknutí do této části pak můžete jednotlivé položky na účtu upravit a poté účet zaplatit. |
Ikonka hledání je standardně zobrazena na hlavní obrazovce pouze v režimu zobrazení na šířku. V zobrazení na výšku je vyhledávání skryto pod ikonkou seznamu kategorií. Dlouhým ťuknutím na tuto ikonku přepínáte mezi přístupem k seznamu kategorií či k vyhledávání. ![]() |
Úprava položek na účtu a zaplacení

Úprava položky na účtu - Pokud ťuknete na naúčtovanou položku na účtu, budete ji moci upravit či smazat pomocí tlačítek, které se u položky objeví. |
|
Zaparkování účtu nebo zaplacení - Pomocí těchto tlačítek účet buď zaparkujete nebo přejdete do platebního dialogu (volba Vystavit účet) a účet zaplatíte. |
|
Pokročilé možnosti účtu - ťuknutí na tuto ikonu zobrazíte pokročilé možnosti účtu a budete moci přiřadit zákazníka, poskytnou slevu nebo rozdělit položky na více účtů. |
Platební dialog
![]() |
![]() |
Ťuknutím na vybranou platební metodu účet zaplatíte. Podle vašeho nastavení může být dále zobrazen dialog pro zadání přijaté částky od zákazníka nebo spropitného. Pomocí tlačítek v dolní části
pak můžete vytisknout účtenku, odeslat účtenku na e-mail nebo rozdělit platbu mezi více platebních metod. Pro možnost tisku účtenky musí v Nastavení tisku k tiskárně přidána tisková úloha Tisk účtenek.
Rozdělení platby provedete jednoduše tak, že po výběru platební metody zadáte nižší částku přijatou od zákazníka, než je celková. V druhém kroku potom vyberete další platební metodu pro doplacení zbytku. Aby bylo možné zadat přijatou hotovost od zákazníka, musí být v obecném nastavení plateb povolena volba Používat Zaplaceno, vrátit pro hotovostní platby.
Tlačítko Nezaplaceno účet uzavře bez zaplacení. V Historii plateb bude transakce označená jako nezaplacená a při uzavření pokladny budete na tento nezaplacený účet upozorněni.
Ťuknutím na ikonku zobrazíte pokročilé možnosti platby.
Správa položek
![]() |
![]() |
Ťuknutím ikonku zobrazíte menu pro vytvoření nové kategorie či produktu. Nový produkt pak klasicky vytvoříte také tlačítkem
.
Pro zobrazení stávajících kategorií táhněte prstem zleva doprava . Vysunete tak seznam kategorií.
Pokud vytvoříte nový produkt, budou zobrazeny jen jeho základní vlastnosti (Ceny, Balení a jednotky a Čárové kódy). Pro zobrazení všech vlastností produktu, které jsou rozdělené do horizontálních záložek , je nutné nový produkt uložit a znovu otevřít. Tuto možnost najdete po ťuknutí na ikonku tří teček v záhlaví
.