Možnosti účtu zobrazíte ťuknutím na ikonu u otevřeného či zaparkovaného účtu. Otevře se dialog s několika ikonami, které nabízejí další operace s celým účtem nebo s položkami na tomto účtu.
K dispozici jsou následující možnosti (jejich dostupnost závisí na stavu účtu a některých nastaveních Dotykačky.
•Poznámka - K účtu můžete přiřadit vlastní textovou informaci, která bude vytištěna na účtence. Touto poznámkou je také identifikován zaparkovaný účet.
•Přiřadit zákazníka - Ťuknutím na tuto ikonu zobrazíte seznam vytvořených zákaznických účtů. Kliknutím na zvolený zákaznický účet bude otevřený účet přiřazen tomuto zákazníkovi a podle nastavených bodů u jednotlivých produktů se zákazníkovi změní jeho bodové konto.
•Tisk výpisu z účtu - Ťuknutím na ikonu vytisknete aktuální výpis zaparkovaného účtu, bez nutnosti tento účet uzavírat. Výpis z účtu můžete použít jako předběžnou informaci pro zákazníka před uzavřením a zaplacením účtu. Více informací o této možnosti najdete v databázi znalostí v tomto článku.
•Stornovat účet - Zruší otevřený či zaparkovaný účet. V zobrazeném dialogu máte možnost naúčtované položky vrátit zpět na sklad, aby sedělo skladové množství.
•Poskytnout slevu - Zadejte vlastní slevu na celý účet. Můžete si buď vybrat s přednastavených hodnot nebo zadat vlastní výši slevy.
•Načíst kód - V případě, že máte povolené skenování čárových kódů, můžete po ťuknutí na tuto ikonu naskenovat pomocí vestavěného fotoaparátu čárový nebo QR kód reprezentující číselný kód přiřazený nějakému produktu. Vhodnější je ale používat klasickou externí čtečku čárových kódů.
•Rozdělit položky - Pokud máte naúčtováno několik kusů jednoho produktu, můžete tento produkt rozdělit na více účtů či jiný stůl. Pro práci se stoly je nutné mít aktivní volbu Mapa stolů v pokročilém nastavení Dotykačky. Pro podrobné informace o rozdělování položek se podívejte do této kapitoly.
•Přesunout účet - Pokud používáte Mapu stolů, můžete účet přesunout na jiný vybraný stůl nebo naopak mimo stůl.
•Přesunout na jinou pokladnu - Účet bude přesunut na jinou propojenou pokladnu, kde s ním můžete dále pracovat.
•Sloučit položky - Sloučí několikanásobně naúčtované shodné produkty na jednom účtu do položek s odpovídajícím počtem kusů (jednotek). Aby byla tato možnost k dispozici, je nutné povolit volbu Sčítat položky na účtu v tomto nastavení.
•Nový účet na stůl - Vytvoří na zvoleném stolu nový prázdný účet, do kterého lze přidávat položky. Tlačítko se zobrazuje, pokud byl předtím vybrán stůl na mapě stolů.
•Tady / S sebou - Označí / odznačí účet jako prodej s sebou.
•Prodat v pověření - Umožní vybrat subjekt pro prodej v pověření.
•Vyplatit zákaznický kredit - Vrátí nevyčerpaný zákaznický kredit zpět na účet zákazníka preferovanou platební metodou.